mc.gywer
WITAM
DLA WSZYTSKICH ZAINTERESOWANYCH PIERWSZY LINK Z GOOGLE.PL DOTYCZACY WEDLIN:"Innym powszechnym sposobem przechowywania jest trzymanie wyrobów w lodówce. W takiej sytuacji należy unikać trzymania produktów owiniętych w folie. Najlepiej jak leżą sobie na talerzyku i równomiernie obsychają. W trakcie takiego przechowywania na wyrobach mogą pojawić się solne wykwity koloru białego. Jest to normalne zjawisko i nie jest szkodliwe"
Jestem wlascicielka Krowki w Coventry i stwierdzenia niektorych forumowiczow sa dla mnie krzywdzace, jako ze sytuacje, o ktorych Panstwo pisza,nie mialy miejsca, wedlina po dacie laduje w koszu na smieci. Natomiast przerzucanie towaru miedzy sklepami jest rzecza naturalna, w przypadku, gdy w jednym sklepie jest go brak a w drugim jest go pod dostatkiem i chyba na tym polega gospodarka magazynowa.
pozdrawiam i zapraszam
2012-07-04 15:40:00
Pres Enter to save or Esc to cancel
bea
Nie ma co sie unoic bo ilu ludzi tyle tez opini, a krytyke no coz trudna sztuka jest umiec ja przyjac.
Prosze sie nie dziwic, ze ktos jest niezadowolony.Mi osobiscie poza smietana i serkami nic wiecej zlego sie nie przydazylo , ale prosze pamietac szanowni wlasciciele.Wy prowadzicie interes chcecie zarobic....my ciezko pracujemy i zakupione rzeczy chcemy zjadac a nie wyrzucac do kosza bo sa zepsute.
Dla nas jako klientow krzywdzace jest ze z produktow znikaja daty waznosci.
Ale ja osobiscie ciesze sie ze sa Polskie sklepy bo lubie nasze produkty.........pozdrawiam wszystkich forumowiczow
2012-07-04 19:10:00
Pres Enter to save or Esc to cancel
patzab3
robimy ta ankiete?
2012-07-04 21:37:00
Pres Enter to save or Esc to cancel
nina_dtx
jak nie masz co robić to się przejdz w piątek lub w sobote po polskich sklepach i zobacz gdzie jest rucha i ludzie a gdzie nie
2012-07-05 06:49:00
Pres Enter to save or Esc to cancel
maupa
ja to bym trzasnal ankietke
2012-07-05 07:57:00
Pres Enter to save or Esc to cancel
rosak
W tym sklepie na rogu byłem jakieś 2 m-ce temu po lekarstwa. Nie mam skłonności do przesady ale naprawdę smród był tak potworny że zamiast stać w kolejce, czekałem przed wejściem.
Co do Krówki to raczej nie narzekaliśmy, dopóki nie zaczęła nas dobijać nieraz kilkusetprocentowa marża. Świeżość produktów z tego co wiem jest w miarę ok (moja żona bardziej się orientuje). Niestety swojego czasu (może i nadal, nie wiem) stał tam sobie koszyk na ladzie z produktami z przeceny gdzie znajdowały się produkty spożywcze z datą przydatnosci do nawet 6(!!) słownie SZEŚCIU miesięcy wstecz !! Pamiętam że najlepiej w tym sklepie było w zeszłym roku kiedy pracowała tam dziewczyna której imienia nie znam (na pewno była tam w marcu zeszłego roku i przez następne kilka miesięcy). Była uprzejma, potrafiła kroić wędlinę (tak, nie wszystkie panie tam to potrafią) i pilnowała terminów. Właścicieli Krówki widziałem raz, przywieźli jakąś dostawę. W sklepie było trochę ludzi a oni weszli, zero przywitania ani do klientów ani do ekspedientki, jak to się mówi ani be ani me, i wpakowali się za ladę. W sumie nie wiedziałem czy to właściciele czy jacyś zbieracze haraczu.
Sklep w centrum (chyba DELI)- dosyć często chleb nawet tydzień po terminie.
Obecnie wędliny kupujemy w sklepie na Radford.
2012-07-05 14:04:00
Pres Enter to save or Esc to cancel
arahja
Może ktoś by się podjął skonstruowania czegoś takiego? Wątpię, żeby Administracja MC podjęła temat - za dużo reklamodawców do stracenia, jeśli chodzi o sklepy ;) Jestem ciekawa wyników i sama chętnie wzięłabym udział.
Przydałaby się też jeszcze ankieta na temat agencji pracy i firm - jakie panują warunki zatrudnienia, jak są traktowani ludzie... Tutaj dopiero można opowiadać historię za historią... :-x
2012-07-05 15:00:00
Pres Enter to save or Esc to cancel
misiekw
do zlosnicy czy ty czasem nie jestes jedna z tych co pracowaly na poczatku gruba i chuda i nie mialy pojecia o niczym za bardzo dokladnie to wszystko opisalas nie wiem jak was przyjeli do tego sklepu moze sie podlozylyscie szefom?
2012-07-05 17:03:00
Pres Enter to save or Esc to cancel
Anonim
Do miesiekw. Panie W. nie życzymy sobie z koleżanką komentarzy na temat "podkładania się szefom", bo po pierwsze to nam uwłacza i jest nie na miejscu, po drugie brzmi niepoważnie z ust samego współwłaściciela, który z reszta jest mężem i ojcem. A do tego braku pojęcia- fakt, nie miałyśmy tak jak i Wy z resztą doświadczenia w tej branży, o czym dowiedzieliście się w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej, ale myślę że szybko się przystosowałyśmy i spełniałyśmy nasze obowiązki na tyle na ile pozwoliła nam sytuacja. Z resztą to my odeszłyśmy, tego samego dnia, więc to mówi samo za siebie... a tak na koniec co do "grubej i chudej" - przykre to, że Pan sam nie należąc do osób szczupłych-operuje takimi epitetami…
Pozdrawiamy.
Edytowany przez Ona. o Lip 05, 2012 - 07:39 PM.
2012-07-05 19:37:00
Pres Enter to save or Esc to cancel
randy
hmm... ankieta ranking sklepów nie za ostro? ale spoko 8-)
2012-07-05 20:44:00
Pres Enter to save or Esc to cancel
misiekw
Do ONA chyba mnie z kimś pomylilas
2012-07-05 21:12:00
Pres Enter to save or Esc to cancel
rosak
Ankieta jest bez sensu, zauważyłem że jakość towarów na półkach oraz ich przydatność do spożycia zależą w 90% od osób tam pracujących którzy w większości sklepów zmieniają się dosyć często (swoją drogą, dlaczego?)
Przypomniało mi się jeszcze co do Krówki- zamawialiśmy karpie na zeszłe święta. Proszę podać imię, nazwisko i numer telefonu i ile sztuk państwo zamawiacie. W dniu dostawy ok godz. 11.00 przyjechaliśmy po karpie i co- nie ma, wszystkie sprzedane. To ja się pytam po co to zamawianie było?? Można było od razu kartkę wywiesić:
"Szanowny kliencie, mamy cię w d...."
2012-07-05 21:33:00
Pres Enter to save or Esc to cancel
spiderko_2
Jak to z ankietami bywa, pokusa zmanipulowania wyników jest zbyt duża, gdybym był właścicielem takiego sklepu to bym napwno nabił sobie super wynik dla reklamy.
Zawsze myślałem że polskie sklepy będą miały swój "złoty wiek" na początku dużej emigracji, ale jak widze interes dalej się kręci.
Edytowany przez spiderko_2 o Lip 06, 2012 - 12:15 AM.
2012-07-06 00:14:00
Pres Enter to save or Esc to cancel
olijka
myślę, że ankieta się nie przyda, bo jak sądzę każdy ma swój ulubiony sklep, w którym robi zakupy i żadne wyniki tego raczej nie zmienią.
powinniśmy raczej, zamiast krytykować, doradzić właścicielom co powinni zmienić. poza tym, zamiast bezczelnie rąbać tyłki anonimowo na necie, można porozmawiać z szefostwem osobiście i wytknąć zauważone nieprawidłowości... (ale to się nie przyjmie, nie? bo już nie można wtedy obłudnie lizać dupki właścicielowi/sprzedawcy)
i na koniec. po co chodzić do sklepu, którego się nie lubi? wystarczy znaleźć swój ulubiony i problem z głowy. nie będzie trzeba krytykować na necie. co najwyżej pochwalić:)
2012-07-06 09:10:00
Pres Enter to save or Esc to cancel
ciewronka
olijka - siwieta prawda co piszesz. ja mam swoj ulubiony sklep ale tez nie jest bez skazy dlatego jak trafi mi sie cos "felernego" to na kolejnych zakupach zwracam uwage i tyle. i wcale przez to "narzekanie" nie jestem traktowana zle, wrecz przeciwnie. kiedys wprost sie spytalam jakie wedliny sa swieze zebym nie musiala nastepnego dnia wywalic ich do smieci. odpowiedz... 4 rodzaje (na cala lodowke ). kazdy sklep na plusy i minusy. kiedys w polsce pracowalam w sklepie i wiem jak wyglada sprawa swiezosci towarow. wierzcie mi albo nie ale glownie zalezy to od wlasciciela ktory kaza sprzedawac to co stare zeby nie wyrzucac pieniedzy do kosza a taka taktyka prowadzi do tego ze to co swieze staje sie stare do czasu sprzedania tej poprzedniej dostawy. wiec kolo sie zamyka. bledne kolo. a lepiej by bylo sprzedac przed koncem przydatnosci za nizsza cene i np. nastepnym razem zamowic mniej towaru. ale to juz decyzja wlascicieli sklepow.
2012-07-06 14:04:00
Pres Enter to save or Esc to cancel