dodane 4 dni temu w Mieszkanie
godivawines godivawines Z przyjemnością oferujemy duży, w pełni umeblowany pokój z szafą wbudowaną w ścianę. Właściciel prywatny, oferta bez pośredników. Mieszkanie znajduje się 20 minut pieszo od centrum, a w pobliżu jest sporo lokalnych sklepów. W domu niedawno został wymieniony bojler, kuchnia została przemeblowana (zainstalowano nową mikrofalówkę, piec, lodówkę i pralkę). W cenę £280/miesiąc wliczony jest Council Tax, ale nie rachunki (płacone kartami przedpłaconymi). W domu znajduje się także w pełni umeblowany salon i jadalnia. Referencje oraz depozyt w wysokości £200 wymagany (bez PETS). Zdjęcia na ogłoszeniu Gumtree: https://www.gumtree.com/p/property-to-share/large-double-room-to-rent-in-cv6-1pd/1324746272 Jeśli jesteś zainteresowany, zadzwoń do Jag'a - 07792581465 (Mówi tylko po Angielsku)

dodane 8 dni temu w Mieszkanie
zoska zoska Witam. Czy miał może ktoś doświadczenie z wynajmowaniem domu jako affordable rent od Fortis Living i może coś na ten temat powiedzieć ? Dziękuje

dodane 9 miesięcy temu w Mieszkanie
bambikl bambikl Witam, Mam problem z rejestracją. Jakiś czas temu wprowadziłam się do domu, wczesniej byłam na pokoju, więc to pierwsza stycznośc z tym. Zalogowałam się na stronie, podałam dane- adres itp i, żeby coś dalej zrobić potrzebuję numer rejestracyjny. Wyszukałam, że przyjdzie on z rachunkiem. Tylko, że nie wypełniałam jeszcze nic o tym kto mieszka, ile osób. Wiec to przyjdzie rachunek tylko na mnie i poźniej musze uregulować i zmieniac? Nie powinno się ustalać takich rzeczy przed wyslaniem tego rachunku? Dziękuję za odpowiedzi :)

dodane 9 miesięcy temu w Mieszkanie
alex7894 alex7894 Witam. Obecnie wynajmuje mieszkanie od agencji. W czerwcu przyjezdza do mnie dziewczyna na 3 miesiace.Zarejestruje ją do councilu i tu pytanie: czy jak nie powiem nic agencji to jest szansa ze dowie sie od councilu, ze ktos dodatkowy zostal zarejestrowany?

dodane 10 miesięcy temu w Mieszkanie
misshihi misshihi Cześć, czy wiecie coś może na temat tych okolic? Czy warto aplikować w Counsilu o mieszkanie pod tym adresem? Czy może mieszka tam jakaś patologia i strach byłoby się wprowadzić? Na Mapach Google nie wygląda to najgorzej, blisko Centrum itp., ale jakoś podejrzanie mało osób jest chętnych na aplikowanie w tych blokach i to mnie zastanawia. Boję się ryzykować, ponieważ mam 16 letnią córkę i nie chciałabym jej narażać na jakieś zaczepki czy złe towarzystwo, a i sama nie chciałabym mieszkać wśród jakichś narkomanów czy pijaków. Dziękuję za odpowiedzi. Kerry House, Windsor St, Spon End, Coventry, CV1 3DJ

last post
bella.
bella. Witaj dzielnice Cheylesmore, Bedworth i Radford. Najmniejszy procent przestepstw, atakow na tle rasistowskim, kradziezy itp. W anglii niezrozumialym jest pojecie...zyc bezpiecznie...czesto o tym mowie...37 grup etnicznych, niemozliwe by czuc sie U SIEBIE... ale mozna..trzeba tylko madrze wybrac, co tez kosztuje. Bo np teren Cheylesmore to ziemia kosciola a tzn najdrozszy podatek tzw council, rent, kupno domu.

dodane rok temu w Mieszkanie
lukaszb lukaszb Co sądzicie o domach od Morris homes ? Chodzi mi głównie o osiedle The Spires CV3 , mieszka tam ktoś lub zna to osiedle ? Zastanawiam sie nad kupnem domu dlatego chciałbym dowiedzieć sie coś więcej o tym miejscu

last post
zwierzak
zwierzak Tylko freehold- każdy inny sposób jest ściemą, która nie daje ci pewności, że ziemia i stojący na niej dom należą w 100% do ciebie. Co do kupowania domu- NIE TERAZ. Jeśli poczytasz fora ekonomiczne to zobaczysz, że obecnie jest "bubble everything"- bańka spekulacyjna jest na wszystkim: nieruchomościach, kredytach hipotecznych (w USA nic w sumie nie zmieniono po kryzysie 2008; w UK zwiększono wymagania, ale dalej się daje kredyty ludziom, którzy nie mają podstaw ekonomicznych na trzydziestoletni kredyt z ratą 900 funtów przy stopie 0.25%), kredytach studenckich, kredytach motoryzacyjnych, akcjach, obligacjach. Prędzej czy później jedna z baniek pęknie i prawdopodobnie to pociągnie za sobą lawinę kolejnych pękających baniek. Wtedy trzeba odczekać ze trzy miesiące i można kupować dom.

dodane rok temu w Mieszkanie
bar2345 bar2345 Witam, wstawiał ktoś może polskie okna? Jeśli tak to z usług której firmy korzystaliście, może ktoś coś poleci bo nie za bardzo kogoś mogę znaleźć

dodane rok temu w Mieszkanie
daroxxl daroxxl Cześć, tak jak w temacie. Czy znacie jakieś stronki internetowe, oprócz Gumtree ( tą już znam ) z ogłoszeniami o domkach "to let" ale prywatnych landlordów ? Znam jeszcze kilka ale same agencje. Jeśli ktoś zna to dzięki za pomoc.

dodane rok temu w Mieszkanie
paku paku Witam. Planuję wymianę dachu (około 40m2). W związku z tym poszukuję solidnej firmy dekarskiej, która to zrobi profesjonalnie i za rozsądną cenę. Pytanie brzmi: czy ktoś z szanownych forumowiczów ma za sobą takie doświadczenia i może polecić (jak również odradzić) konkretnych wykonawców ?

last post
kml1981
kml1981 Ten ma własne rusztowania i narzędzia no i wciągarkę do materiału na dach .Fajna ekipa i konkretna.Polecam

dodane rok temu w Mieszkanie
motylek4don motylek4don Witam. Potrzebuję dokument z Council-u. Mieszkam u pary która już opłaca podatek i chciałabym żeby mnie dopisano do niego. Bez tego nie będę wstanie otworzyć konta w banku. Czy ma ktoś wiedzę jak to zrobić?

last post
rosak
rosak Council Tax nie ma nic wspólnego z kontem w banku. Greg dobrze podpowiada, możesz mieć potem spory problem ciągnący się latami.

dodane rok temu w Mieszkanie
fanatic fanatic Posiadamy podpisana umowe na najem domku 4os., ktora wygasa w sierpniu tego roku. Niestety jedna z osob wynajmujacych wyjechala do Polski i nie zamierza wracac, a co za tym idzie placic. Nie jestesmy w stanie oplacic jego pokoju, na ktory obecnie nie ma chetnych. Wczesniejsza rata zeszla z jego czynszu, teraz zbliza sie kolejny czynsz, a my obawiamy sie, ze potraci z naszego depozytu. Co mozemy w tej sytuacji zrobic?

last post
cam222
cam222 To ze jedna z osob wyjechala nie zmienia niczego, pozostale osoby ktore sa na umowie musza placic calosc rentu, jesli sie wyprowadzicie zlamiecie warunki umowy i bedziecie widnieli jako osoby nie wyplacalne, nie odzyskacie depozytu i prawdopodobnie agencja przekaze swoje rozszczenie wzgledem was to tzw debt collectors, agencja wzgledem prawa ma prawa ubiegac sie o zwrot rentu z z okresu pozostalego do wygasniecia umowy.

dodane 2 lata temu w Mieszkanie
lukasz81 lukasz81 Chce ocieplic dom na wiosne. Kogo polecacie?

last post
lukasz81
lukasz81 A co z rusztowaniem? Gdzie mozna tanio wynajac?

dodane 2 lata temu w Mieszkanie
chojra Ela Lyson Witam. muszę w najblizszej przyszłosci zrobic remont w kuchni ale nie mam pojęcia, no i wizji oczywiście jak to zrobic. Szukam kogos kto umie projektowac wnętrza za rozsądną cenę. Możecie mi kogoś polecic? Druga sprawa- kiedys czytałam o panu który dobrze remontuje mieszkania( solidnie i dokładnie tzw złota rączka) ale niestety nie mam kontaktu. Moze ktos z was mi pomoże? Z góry dziękuję.

last post
andrzejwroc
andrzejwroc Witam Jestem projektantem. Moge pomoc, Pozdrawiam Andrzej Coventry Edytowany przez andrzejwroc o 15-11-2016 - 14:40.

dodane 2 lata temu w Mieszkanie
ulka ulka Witajcie.Trzy miesiace temu wprowadzilam sie z kolezankami do domku troche z opoznieniem, bo landlord powiedzial ze maluja jeszcze sciany i robia przy pradzie .Gdy sie juz wprowadzilysmy, to po tygodniu przestalo swiecic na dole w lazience ,w kuchni i w przedpokoju. Landlord ma wszystko w nosie, dzwonilam do niego w tej sprawie , pisalam kilkanascie razy kiedy pojawi sie elkektryk , to jego odpowiedz to jest :ok elektryk przyjdzie w sobote .I zaden elektryk do tej pory nie pojawil sie .A jak pytam dlaczego nie zjawil sie elkektryk to on pisze :ok ,zajmie sie tym. Odwiedzil nas raz na poczatku przyszedl z zarowkami.Od trzech miesiecy jestesmy bez swiatla w laziencew , w kuchni, rece nam opadaja juz nie wiemy co mamy robic ,czy mozna gdzie to zglosic? poradzcie .

last post
astra2004
astra2004 Zaden npower , british gas& electric wam nie pomoz, granica jest przy liczniku poza licznikem musisz robic we własnym zakresie czyli landlord ale ma to w dupie zadzwoni do mnie 07809324074 postaram ci pomódz

dodane 2 lata temu w Mieszkanie
mikolajanglia man Para szuka fajnego flata badz schludnego domku w dobrej okolicy najlepiej z ogrodem i miejscem parkingowym. Moze byc z koncem lub poczatkiem roku. Jakoes namairy na prywatnych landlordow? 7543 249907 akrystowski@wp.pl

last post
driver1987
driver1987 Ja tak ze bym poprosil gdyby ktos cos wiedzial pozdrawiam