dodane 3 godziny temu w Praca
wrzepecki wrzepecki Jark (Peterborough) Ltd poszukuje pracownikow do pracy w firmie XPO w Hinckley przy myciu skrzynek dla roznych klientow. Praca w roznych godzinach, dostepne 12 godzinne zmiany nocne i dziennne (6:00-18:00; 18:00-6:00). wiecej informacji pod numerem 01733 806 892 albo email: peterborough@jark.co.uk

dodane 19 dni temu w Praca
Yeal333 Yeal333 Odradzam każdemu korzystanie z usług agencji pracy First Personnel. Dwa tygodnie temu znalazłem na Total Jobs ogłoszenie o prace z ich agencji. Na początku 2 razy przekładali mi datę startu by na koniec wysłać mnie do firmy która nie poszukuje żadnego pracownika i nikt nawet w tej firmie nie wiedział o tym że przyjdę (!). Zrobiłem im awature bo nawet nie usłyszałem za to przepraszam i przed ich budynkiem spotkałem małżeństwo Słowaków który powiedzieli mi że dla nich pracowali i nie płacili im za holidaya, a w wypłatach niemal zawsze się coś nie zgadzało. Wkurza mnie takie pomiatanie ludźmi więc uznałem że warto się tym podzielić z rodakami. Nie pracujcie dla First Personnel.

last post
kosmal
kosmal Ja natomiast pracowałem w 2 moze, nawet 3 zakladach przez First Personnel i nie mialem zadnych przykrych sytuacji. Mało tego gdy z jednego zakladu wyszedlem od tak sobie i gdy po jakims czasie ponownie szukałem pracy Pani Agnieszka bez zadnego "ale" wyslala mnie "od ręki" do tego samego zakladu. Gdy innym razem szukałem pracy Pani Agnieszka zawsze miala coś dla mnie. Druga sprawa, ze nie bylo to nic interesujacego. Jedyne co to trzeba bylo przypominac sie o P45. Tak to jak najbardziej na +

dodane 2 miesiące temu w Praca
popekmonster popekmonster Kobieta w ciąży, dostała zawieszenie. W pracy nie zrobili jej Risk assessment. Dodatkowo zauważyła gorsze traktowanie. W pewnym dniu wzięła sicka Ale tak naprawdę była na krótkim "urlopie". Nade wszystko pochwaliła się tym na instagramie. Czy jest szansa na wyjście z tego czy jest to już z góry przegrana sprawa ?

last post
kaik
Karol Kijak No właśnie ciekawe... rozwińcie temat... co ona dokładnie zgłosiła i jak to wygląda...

dodane 4 miesiące temu w Praca
giery1337 giery1337 Orientuje sie ktos jak tam jest. Pracuje ktos tam?

dodane 4 miesiące temu w Praca
whatever whatever Potrzebuje transportu na 5 rano do prac w Nuneaton, bardzo prosze o pomoc jesli ktos jezdzi :)

dodane 4 miesiące temu w Praca
murawien murawien Witam, Dostałam dzisiaj list z mojego banku,w którym jest napisane, że HM Revenue & Customs pyta o potwierdzenie mojego Tax Identification Number. W związku z tym mam wysłać im jakieś dokumenty potwierdzające ten numer i te dokumenty mają być na dodatek z Polski. Czy ktoś z Was też otrzymał taki list? Czy mógłby podpowiedzieć mi jak to rozwiązać? Edytowany przez murawien o 10-02-2014 - 21:57.

last post
ludzik50
ludzik50 https://www.gov.uk/hmrc-internal-manuals/international-exchange-of-information/ieim402040

dodane 5 miesięcy temu w Praca
krzysiu krzysiu Ktoś wie gdzie w Coventry/Nuenaton/Bedworth przyjmują na Part Time Job ( Student ).

last post
servest2009
servest2009 prosze zadzwonic pod numer Jazz - 07595250306 praca w tesco Bedworth. wymagany komunikatywny j.angielski.

dodane 5 miesięcy temu w Praca
agata.93 agata.93 Cześć. Mam na imię Agata i mam 25 lat. Przeprowadzam się z Polski do Coventry i poszukuję pracy. Mam doświadczenie na kuchni oraz w obsłudze klienta, ale gwarantuję, że szybko się uczę, także rozważę każdą ofertę. Jestem sumienna i potrafię ciężko pracować. Nie boję się żadnej pracy. Język cały czas szlifuję, ale rozumiem wszystko;) Jestem uczciwa i tego samego oczekuję od potencjalnego pracodawcy. Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedzi. PS jeszcze nie mam brytyjskiego numeru, więc proszę o wiadomości

last post
iza93
iza93 Jesli jestes zainteresowana prosze o telefon 07732624663 lub przyjdz do hotelu porozmawiac na cv7 7de Nailcote Hall Hotel pytajac o Ize lub Daniela.

dodane 5 miesięcy temu w Praca
dux dux Akurat w zakładzie, w którym teraz bywam agencja prowadzi rekrutacje - może kogoś zainteresuje. Jest to obecnie centrum dystrybucyjne firmy wysyłkowej Warehouse operative czyli po ludzku - praca przy taśmie - jedni wrzucają na taśme paczki inni zbierają i układają na paletach. Agencja First Personnel czy jakos tak Miejsce - dawna fabryka Peugeota w Ryton-on-Dunsmore Zmiana dzienna 6pph Zmiana nocna 6,5pph Zmiany 8godzinne Jak kogoś interesuje to kontakt do chlopaka od rekrutacji Laan - 07733126245 Od siebie dodam, że choć to tuż za Coventry ty chyba bez samochodu się nie obejdzie - akurat mieszkam w Ryton - 5 autobusów na dzien :)

dodane 5 miesięcy temu w Praca
julmaxmaj Katarzyna Zielinska Witam. Znudzila mi sie praca po warehousach i szukam pracy na budowie jako pomocnik na poczatek lub pomocnik elektryka, troche doswiadczenia mam. Nie mam jeszcze karty CSCS i nie moge niczego znalezc. Ma ktos moze jakies namiary? moze byc na czarno, obojetnie. Znam angielski BDB. Jak cos prosze o priv albo o konakt pod numerem 02476638881. Dzieki, jakos sie odwdziecze ;)

dodane 6 miesięcy temu w Praca
angela00 angela00 Witam,szukam pracy na full time.Mój angielski jest na średnim lecz komunikatywnym poziomie.Niestety nie mam własnego transportu wiec praca na terenie Coventry lub z zapewnionym transportem. :)

last post
am2pmrecruitment
am2pmrecruitment Spokojnie, inna praca

dodane 6 miesięcy temu w Praca
bystrzakowa bystrzakowa Berendsen UK. Czy miał może ktos styczność z tą firmą. Będę wdzięczny A informacje.co i jak? Pozdrawiam

dodane 6 miesięcy temu w Praca
otr otr Witajcie, Mam dość nietypowe pytanie. Planuję zmienić pracę. Obecnie jestem na kontrakcie z firmą od prawie 2 lat. Nie chce rzucić pracy bez zabezpieczenia. Mam coś na oku przez agencję, ale chciałbym przepracować w danej firmie chociaż tydzień żeby zobaczyć czy warto. Moje pytanie brzmi: czy wolno mi pracować podczas urlopu wypoczynkowego który chciałbym wziąć? O chorobowym nawet nie wspominam, bo z logicznego punktu widzenia rozumiem, że nie. Jakieś rady ? Pozdrawiam

dodane 7 miesięcy temu w Praca
bystrzakowa bystrzakowa Witam wie ktoś może jaka agencja tam rekrutuje . Jakie warunki itp. Będę wdzięczny

dodane 8 miesięcy temu w Praca
wielbinek wielbinek Czy jest ktoś tutaj, kto pracuje w Leamington w Geo-Tech?