loop11
Forum przyjezdnych
rok temu
Wygodny mercedes CLS kombi. Wyjazd z Coventry o 18 prom na 24 wiec z zapasem. Jade do Poznania. Tylko 2 zasady w aucie nie palimy i nie spozywamy alkoholu. Pijanej osoby tez nie wezme. Kontakt 07734850094 Jedrzej 80£ od osoby. Mam fotelik dla dziecka od 3 lat. Prosze o kontakt jak najszybciej gdyz prom juz zabukowany wiec musze tylko dodac odpowienie dane osob towarzyszacych.
Fortimus
Forum przyjezdnych
rok temu
Witam. Mam pytanie. Czy payslip wystarczy jako potwierdzenie adresu (proof of address) do założenia konta bankowego? I jesli tak to w którym banku?
bella.
bella. Witaj Wiem ze do Lloyds banku wystarczy dowod osobisty lub paszport, ale payslip tez wez.
element
Forum przyjezdnych
2 lata temu
Witam. Na wstępie chciał bym zaznaczyć, iż przeczytałem dużo wątków na tym forum, które udzieliły mi nieco informacji na temat pytań, które chce tutaj zadać, jednak są to często informację sprzed minimum 2 lat, dlatego chciałbym je zweryfikować. Planuje przeprowadzić się do Coventry. Rozpocząłem już poszukiwania lokum, jednak znajomy polecił mi to forum jako miejsce, w którym mogę znaleźć aktualne informacje na temat życia w tym mieście, zanim podejmę decyzje. Tutaj nasuwają się moje pytania i prośbą o poradę do was. Które z dzielnic na są chwilę obecną warte, aby tam zamieszkać. Zależy mi na tym, aby było w miarę czysto i bezpiecznie. Nie koniecznie muszą być to tereny mocno zurbanizowany, mam na myśli im mniej betonu a więcej zieleni, tym lepiej. Których dzielnic należy unikać ze względu np. na dużą liczbę mieszkań socjalnych, czy mnogość multikulti itp. Z góry dziękuje za wasza pomoc. Pozdrawiam Patryk J.
element
element Witam. Dziękuje za wasze odpowiedzi. Tak jak napisałem wcześniej, celem jest Coventry, a nie okoliczne miejscowości. Chyba ze bedzie to miejsce z dobrym transportem publicznym. Ogolnie najwiekszym problemem jest brak czasu aby zwiedzic miasto na tyle aby w pelni swiadomie zdecydowac gdzie zamieszkac. Czy mógłbym prosić o jakieś konkrety co do dzielnic, na które warto zwrócić uwagę a przede wszystkim, które części miasta należy omijać z daleka? Jestem bardzo wdzieczny za wasza pomoc. PozdrawiamEdytowany przez element o 08-10-2018 - 12:03.
rafaldworak
Forum przyjezdnych
2 lata temu
Polećcie jakiś tani i czysty nocleg na mieście. Chodzi o trzy noce z początkiem sierpnia
kaik
Karol Możesz też spróbować Airbnb to jest coś jak uber, ale dla noclegów/pokoi są różne opcje myślę, że może pasować idealnie do Twoich potrzeb :)
kapodituti
Forum przyjezdnych
2 lata temu
Witam, słyszałem że obecnie żeby założyć konto w niektórych bankach trzeba przedstawić potwierdzenie adresu i potwierdzenie że jesteśmy zatrudnieni, mamy pracę. Czy jest to prawda i czy są banki w których nie trzeba przedstawić zwłaszcza tego drugiego dokumentu? Jakie potwierdzenie adresu mogę przedstawić w wypadku gdy wynajmuje pokój i nie płacę sam żadnych rachunków? Z góry dziękuje za pomoc.
mirekmiroslaw
mirekmiroslaw [quote=kapodituti]Witam, słyszałem że obecnie żeby założyć konto w niektórych bankach trzeba przedstawić potwierdzenie adresu i potwierdzenie że jesteśmy zatrudnieni, mamy pracę. Czy jest to prawda i czy są banki w których nie trzeba przedstawić zwłaszcza tego drugiego dokumentu? Jakie potwierdzenie adresu mogę przedstawić w wypadku gdy wynajmuje pokój i nie płacę sam żadnych rachunków? Z góry dziękuje za pomoc.[/quote] Proof of Insurance ALbo dowolny dokument z HMRC gdzie bedzie twoj tax code dane i ofc adres
checina7
Forum przyjezdnych
2 lata temu
Wita, Planuję wyjazd do Coventry z małymi dziećmi: 1.5 rocznym i 3 miesięcznym. Mam kilka pytań. Jak wygląda pomoc medyczna - czy można po prostu kontynuować szczepienia rozpoczęte w Polsce? Jakie duże dzieci można oddać do żłobka i na ile godzin dziennie? Ile kosztuje żłobek? Jak uczyć dziecko języka? Jak poznać inne polskie mamy z dziećmi?
drzewkocytrusowe
drzewkocytrusowe to jest na pewno duże wyzwanie
danielo1991
Forum przyjezdnych
3 lata temu
Witam. Macie jakies pomysly zeby dostac kredyt na samochod nie bedac w UK 3lata ? Mam konto w HSBC i odmowili. Kwota to 8k.
emen83
emen83 Spróbuj kupić na pcp albo pch.
szelki7
Forum przyjezdnych
3 lata temu
Witam, przeprowadzam się do Coventry, ląduje na lotnisku Stansted w Londynie, byłby ktoś tak miły i podzielił się ze mną informacją jak najwygodniej dostać do Coventry (pociąg /autobus)?
tomAsh
tomAsh Korzystałem rok temu z NE, aby dojechać na lotnisko w Manchesterze i nigdy więcej. Zepsuta toaleta, dzięki której w całym autobusie śmierdziało, jak ze sklepu halal w upalne popołudnie, chamski kierowca i mimo nocnej pory i braku korków ponad półgodzinne opóźnienie. Never again. Następnym razem jeśli nie samochód na pewno wybrałbym pociąg i spędzenie kilku godzin w oczekiwaniu na poranny samolot.
kapodituti
Forum przyjezdnych
3 lata temu
Witam, czy może mi ktoś powiedzieć jak to jest z założeniem sobie konta w banku zaraz po przylocie do UK? Słyszałem że obecnie większość banków wymaga potwierdzenia adresu, a co gorsze potwierdzenia pracy. Czy jest tak we wszystkich bankach? Z góry dziękuje za pomoc.
danielo1991
danielo1991 Potwierdzenie adresu wydrukuje Ci agencja pracy. Idz sie zarejestrowac i powiedz ze chcesz potwierdzenie, ja tak zrobilem.
wiga
Forum przyjezdnych
3 lata temu
Cześć, znacie może jakiś fajny basen w Coventry z jacuzzi i sauną? Idealnie by był jakiś basen hotelowy, lub ewentulanie basen blisko noclegu.
kamilla
kamilla Scarman na basen? Chyba, ze masz na mysli basen uniwersytecki. Jak tak, to o moj boze. Village hotel ma basen i jacuzzi.
pablito
Forum przyjezdnych
3 lata temu
Witam . Jako iż myślę o przeprowadzce do Coventry,chciałbym wysłuchać opinii osób,które już tam mieszkają . Teraz aktualnie mieszkamy w okolicach Londynu. Ja pracuje jako kierowca vana,dziewczyna jako warehouse operative . Przeprowadzka miała by nastąpić koniec stycznia/poczatek lutego . Jezyk mamy dobry . Jak z praca ,bo to najwazniejsze , no i ogolnie jak wam sie tam zyje . Z góry dzieki :)
pablito
pablito Dzięki wszystkim za odp ;) tak jak napisałem najbardziej mi chodzi o pracę ,aktualnie tu gdzie mieszkam robię jako kierowca vana na kontrakcie (40h), ogólnie nie jest źle ale już mi zbrzydla trochę ta okolica ...Mimo wszystko dalej ceny Londyńskie a rynek pracy tu ..Szalu nie ma..tak jak wyżej napisaliscie, może to nie będzie start a taki pół metek ;) oby nam się udało !
lysy007
Forum przyjezdnych
3 lata temu
cześć. przyjechałem niedawno do Coventry, mam już pracę, ale nie mam konta w banku (czekam na list z Insurance żeby mieć potwierdzenie adresu). za pierwszy tydzień pracy dostanę czek, czy można go gdzieś zrealizować tak żeby dostać kasę od ręki? jeśli tak, to ile to kosztuje? albo czy da się swój czek przelać na czyjeś konto? jakbym poszedł z koleżanką, to czy mój czek mogą zrealizować na jej konto? z góry dzięki za odpowiedzi.
borekgt
borekgt Proponuję obczaić ta aplikacje na androida. Konto bankowe bez potwierdzen itp w 5 minut https://play.google.com/store/apps/details?id=com.monese.monese.live
checina7
Forum przyjezdnych
3 lata temu
Wita, Planuję wyjazd do Coventry z małymi dziećmi: 1.5 rocznym i 3 miesięcznym. Mam kilka pytań. Jak wygląda pomoc medyczna - czy można po prostu kontynuować szczepienia rozpoczęte w Polsce? Jakie duże dzieci można oddać do żłobka i na ile godzin dziennie? Ile kosztuje żłobek? Jak uczyć dziecko języka? Jak poznać inne polskie mamy z dziećmi?
luiza27
Forum przyjezdnych
3 lata temu
Witam wszystkich czy wie ktos gdzie sa ciekawe miejsca gdzie mozna zabrac babcie,dziadka i dzieci ,co warto zwiedzic ,obejrzec....
ktosia32
ktosia32 No fakt, nawet Londyn jest o niebo lepszy co do zwiedzania. Ale moze nie chca szukac zbyt daleko.
luiza27
Forum przyjezdnych
4 lata temu
Witajcie Czy ktos wie gdzie mozna kupic oplatki?
luiza27
luiza27 dziekuje
marcysia83
Forum przyjezdnych
4 lata temu
Witajcie Od jakiegoś czasu z mężem i dzićmi nosimy się z zamiarem przyjazdu do Coventry. Główną zachętą dla nas jest ewentualna możliwość starania się w Cov o mieszkanie z councilu. Mam jednak pewne wątpliwości, czy takowe mieszkanie nam może przysługiwać i jak długo będę musiała czekać, aby je otrzymać. Tu w Polsce w Warszawie wynajmujemy mieszkanie i drogo nas to kosztuje, ale nie mamy w kraju innych perspektyw, by dostać mieszkanie jakiekolwiek, a poza tym wszędzie panujące bezrobocie już nas przytłacza. Bardzo proszę napiszcie swoje doświadczenia z mieszkaniami socjalnymi w Cov i napiszcie ogólnie co radzicie. pozdrawiam ze słonecznej Polski :)
cuddly_axe
Forum przyjezdnych
4 lata temu
Dzień dobry, Ponieważ społeczność na stronie Rugby istnieje tyle o ile, a i sama rejestracja jest niemożliwa(pisałem do admina, cisza), chcę prosić Was o kilka słów opinii na temat tego miasteczka, ktokolwiek widział, ktokolwiek wie :)
c_raziness
Forum przyjezdnych
4 lata temu
szukam namiary na polskiego rehabilitanta który zajmuje sie kinezjotejpingiem
natalia32
Forum przyjezdnych
4 lata temu
Witam. Czy ktos wie gdzie mozna kupic biale firanki,nie zaslony ,mieszkam kolo Beresford rd.
bella.
bella. ten bazar w centrum to Coventry market ;) tam maja spory wybor firan.
czarodziejka
Forum przyjezdnych
4 lata temu
Witam jesteśmy nowi w coventry chcemy tu zapisać dzieci do szkoły ale nie wiemy jak się do tego zabrać gdzie iść i od czego zacząć ?dzieci maja 7 i 9 lat angielski znaja slabo może ktoś coś doradzi ?jakieś adresy lub telefony do szkoły moze ktos posiada tez była bym wdzięczna
gosiek
gosiek Czarodziejka wysłałam Ci wiadomość, tam masz numer do pani z Councilu(pani Marzena), która się zajmuje przyjęciem dzieci do szkoły w Coventry.