Najnowsze

3 komentarze
chilvers
chilvers *skanujemy twarz telefonem *
napisał 9 dni temu w Życie
kaik
Karol Kijak Ok od ostatniego posta sytuacja zmieniła się diametralnie i teraz jak siedzimy i zbieramy materiały na wieczorne podsumowanie Brexitu, wpadła nam taka analiza możliwości jakie ma premier. Otóż Boris Johnson ma jeszcze dwa zagrania, które może zrobić i może opozycja nie wytrzymać presji. 1. Zgłosić wotum nieufności przeciwko sobie :D 2. Zgłosić Corbyna na premiera, a następnie wotum nieufności przeciwko niemu. W obu przypadkach oczywiście jeszcze opozycja musiała by zagłosować za tymi propozycjami, jednak są one tak absurdalne, że nie wiadomo co by się stało :D

80 komentarzy
1 komentarz
raf86
raf86 Protestują przeciwko brexitowi jak imigranci zabierają im pracę dziwny naród
2 komentarze
newsroom
newsroom Dzięki wielkie już zostało poprawione, szturm oczywiście 20 września... tak to jest pułapka sep/September i sierpień  bardzo często się myli zwłaszcza, że jeszcze oba miesiące są obok siebie.
1 komentarz
kaik
Karol Kijak taa ciekawe co wymyślą jutro bo pewnie teraz siedzą i knują plany :D albo kupują sprzedane wcześniej funty :D
dodane 13 dni temu w Ogólne gadanie:)
ania_michal ania_michal Potrzebujemy transportu dużym samochodem, który pomieści wózek dziecięcy oraz dwie duże walizki. Dodatkowo potrzebny będzie fotelik dziecięcy dla dziecka 5lat - 19kg i niemowlaka 6 miesięcy plus dwie osoby dorosłe. Transport w środę 4.09 z lotniska Luton do Coventry po godzinie 21. Proszę o kontakt na nr tel. 7582745835 Michał
dodane 16 dni temu w Ogólne gadanie:)
adam83-2 adam83-2 Witam. Czy ktos wybiera sie na koncert slipknot w uk? Czy jest mozliwosc kupna biletu z mozliwoscia zobaczenia zespolu przed koncertem? Dzieki i pozdrawiam
napisał 17 dni temu w Praca
kaik
Karol Kijak Proszę o dodawanie ogłoszeń w ogłoszeniach, a nie na forum, staramy się, aby forum było miejscem do rozmów, a nie do reklamy. Ogłoszenia są darmowe i są do tego przeznaczone. Pozdrawiam

2 komentarze
1 komentarz
kaczor
kaczor to nic nie zmieni jak nie ogarną tych śmier-bezdomnych w centrum co śpią pod każdym sklepem to nikt tam nawet nie pomyśli iść
1 komentarz
kaczor
kaczor co za patologia... jak ich złapią to powinni ich kopać i nagrywać i na fejsbuku pokazywać
napisał 26 dni temu w Sport
danysz
danysz Huberto Witam Może jakiś sparing ustawimy? Zadzwoń 07515731393 Daniel Pozdrawiam

6 komentarzy

Wybrane tematy

napisał 26 dni temu w Sport
danysz
danysz Huberto Witam Może jakiś sparing ustawimy? Zadzwoń 07515731393 Daniel Pozdrawiam

6 komentarzy
napisał miesiąc temu w Sport
johny_who
johny_who Witam. Wysłałem do wszystkich wiadomości na priv, ale niestety nikt jeszcze nie odpowiedział. Jest okres wakacyjny, więc rozumiem, że ktoś może być na urlopie lub po prostu nie odwiedza tej strony zbyt często. Dlatego ponawiam pytanie do zainteresowanych, proszę o wiadomość na priv, wymienimy się kontaktami i zorganizujemy grupę.

14 komentarzy
napisał 5 miesięcy temu w Ogólne gadanie:)
marok
marok Za robote sie wezcie jak wam sie nudzi .

9 komentarzy
napisał 9 dni temu w Życie
kaik
Karol Kijak Ok od ostatniego posta sytuacja zmieniła się diametralnie i teraz jak siedzimy i zbieramy materiały na wieczorne podsumowanie Brexitu, wpadła nam taka analiza możliwości jakie ma premier. Otóż Boris Johnson ma jeszcze dwa zagrania, które może zrobić i może opozycja nie wytrzymać presji. 1. Zgłosić wotum nieufności przeciwko sobie :D 2. Zgłosić Corbyna na premiera, a następnie wotum nieufności przeciwko niemu. W obu przypadkach oczywiście jeszcze opozycja musiała by zagłosować za tymi propozycjami, jednak są one tak absurdalne, że nie wiadomo co by się stało :D

80 komentarzy
dodane 9 miesięcy temu w Sport
bodekxp bodekxp ja bym z chęcią pograła może udam nam się coś zorganizować?? Czy jest ktoś chętny??



Edited by martina02 on Sie 07, 2010 - 05:09 PM.

597 komentarzy
Sponsorzy