moniabart
tesco zazwyczaj ma najtaniej dla młodych kierowcow, a jeżeli chodzi o mutual to był najtanszy jak szukalem ubezpieczenia płacilem 56 F jak dodałem swoja dziewczyne ktora zdala prawo jazdy dali mi za 110F a po odnowieniu umowy czyli 2 rok dali mi za 170 zrezygnowalem i tesco dało mi za 98 teraz to wszystkie ubezpieczalnie podnoszą ceny
2011-12-24 10:12:00
Pres Enter to save or Esc to cancel
ecco
No wlasnie w tesco mam juz kilka lat (nie jestem swiezym kierowca) i to bylo zdziwienie jak przyszlo wznowienie ubezpieczenia na kolejny rok tuz przed swietami (taki pech ze tak mi sie zbiega to w czasie) wieksze o ponad 300 funtow niz w zeszlym roku! Nie wiem czy to ceny tak poszly w gore bo przeciez bedac juz kolejne lata w tej samej firmie powinno byc taniej....Albo trzeba sprawdzic gdzie indziej (na gocompare tylko jedna inna firma wyszla taniej ale mi w tych porownywarkach zawsze wychodzily jakies kosmiczne sumy) albo trzeba bedzie zrezygnowac z fulla...
2011-12-26 13:27:00
ludzik50
ecco:
- po pierwsze- jeśli zrezygnujesz z fullcomprehensive to zapłacisz...drożej -takie podejście firm ubezpieczeniowych- jesteś automatycznie w grupie 'podwyższonego ryzyka' bo nie dbasz o samochód tak jak osoba, która ma fullcomp. (wg firm ubezpieczeniowych)- sprawdź sam a się przekonasz (no i ogólnie jest sporo firm które dają TYLKO fullcomprehensive- nie mają opcji third party)
-po drugie- sprawdź sobie tesco jeszcze raz ale zrób 'quote' przez internet lub zadzwoń że znalazłeś lepszą ofertę- jest prawdopodobne że wyjdzie Ci sporo taniej (oferty które oni sami przysyłają są zawsze droższe bo ubezpieczalnia ma nadzieję że nie będzie Ci się chciało sprawdzać na necie innych ofert i po prostu weźmiesz to co Ci dają)
2011-12-26 15:05:00
ecco