posted 1 year ago in Praca
whatever whatever Potrzebuje transportu na 5 rano do prac w Nuneaton, bardzo prosze o pomoc jesli ktos jezdzi :)

posted 1 year ago in Praca
dux dux Akurat w zakładzie, w którym teraz bywam agencja prowadzi rekrutacje - może kogoś zainteresuje. Jest to obecnie centrum dystrybucyjne firmy wysyłkowej Warehouse operative czyli po ludzku - praca przy taśmie - jedni wrzucają na taśme paczki inni zbierają i układają na paletach. Agencja First Personnel czy jakos tak Miejsce - dawna fabryka Peugeota w Ryton-on-Dunsmore Zmiana dzienna 6pph Zmiana nocna 6,5pph Zmiany 8godzinne Jak kogoś interesuje to kontakt do chlopaka od rekrutacji Laan - 07733126245 Od siebie dodam, że choć to tuż za Coventry ty chyba bez samochodu się nie obejdzie - akurat mieszkam w Ryton - 5 autobusów na dzien :)

posted 2 years ago in Praca
ediaro cupoftea Jak ma sie sprawa z NIN-em? Czy chcąc zarejestrować się w agencji pracy musisz juz posiadać NIN? Dziękuję za odpowiedz ;-)

posted 3 years ago in Praca
kapitanogor kapitanogor Witam, Od pewnego czasu jestem w Coventry i mam prace, ale nie jest ona jakaś za ciekawa :peitsche: :heul2: Mam pytanie czy znacie może jakieś dobre agencje, w których nie zmieniają ludzi jak skarpetki i nie wysyłają na 2 tygodnie a później koniec. Kiedyś Able był spoko, ale oni chyba całkiem plajtli Ps, spoko stronka nareszcie coś co ciekawego dla polaków w tym poj... Coventry Pozdrawiam

posted 5 years ago in Praca
danielo1991 danielo1991 Witam wszystkich w drugiej polowie pazdziernika przyjezdzam do Coventry. Bede wynajmowal dom ze znajomymi ktorzy jezdza tam tirami. W Polsce pracuje jako programista maszyn CMM, maszyny sluzace do mierzenia części np do silnikow samolotow, samochodow i generalnie wszystkiego. Czy moze ktos z Was ma mozliwosc "zalatwienia" pracy w takiej branzy ? Wymienialem troche maili ale chyba nic nie wypali. Studiowalem tez informatyke takze znam sie na komputerach. Ogolnie wiem ze trzeba przyleciec i chodzic po agencjach, ale gdybym komus mogl sie przydac badz mialby konkretna prace w ktorej zalatwieniu moglby pomoc to bardzo prosze o kontakt, potrafię sie odwdzięczyc.

last post
ludzik50
ludzik50 Jest dokładnie odwrotnie , no ale ty nie masz w takim razie ani umiejętności ani papieru więc problem z głowy...