cllodia
Jak mozna sie dostac do tej pracy? Czy jest mozliwosc bez znajomosci jezyka ? Na czym polega praca?
2015-08-11 10:15:33
Pres Enter to save or Esc to cancel
michas_86
Jeśli już chcesz bardzo tam iść to nie idź na chill & frozen tylko na ambient. Chill to syf, zimno i ciężko. Na ambiencie pikujesz na lolopie a na chillu i frozenie chodzisz w kółko przez 7 godzin. Nogi wchodzą do tyłka. Na zdrowiu napewno też to odczujesz jak przyjdzie Ci wrzucić 25 kg ziemniaków na wysokość głowy albo pchać cage lub termos z zepsutym kołem któy jest pełen mleka. Ja bym się na Twoim miejscu 2 razy zastanowił nad P&H. Ale Twój wybór. Co do języka to musisz mieć jakieś podstawy bo pikujesz na tzn voice system. Czyli masz słuchawkę na uchu i system Ci mowi skąd, czego i ile spikować. Ale magistra do tego nie trzeba ;) Pikowanie jest tylko na popołudnie i noc. Na rano jest przyjmowanie towru i wykładanie. Zmiany nie są ruchome. Jak trafisz na PM to już zostaniesz.
Edytowany przez michas_86 o 11-08-2015 - 10:51.
2015-08-11 10:47:12
Pres Enter to save or Esc to cancel
iteczka
Mam tam blisko dlatego też o tą pracę pytam a zależy mi na czasie który jeżdżę do pracy z ważnego powodu.
2015-08-11 14:33:06
Pres Enter to save or Esc to cancel
michas_86
To musisz spytać w agecji. Rekrutuje extra personnell i chyba first personnell też.
2015-08-11 22:14:54
Pres Enter to save or Esc to cancel
cllodia
Czy jest to praca tez dla kobiet? Poszukuje pracy wlasnie na ranna zmiane
2015-08-13 07:01:57
Pres Enter to save or Esc to cancel
michas_86
dla kobiet najlepsza jest ranna zmiana właśnie, bo nie musisz podnosić ciężkich rzeczy przy wykładaniu. te ciężkie zabiera forklift. Idź do agencji i spytaj o ranna zmianę bo obecnie 2 dziewczyny są na macierzyńskim, więc może się uda.
2015-08-13 17:10:56
Pres Enter to save or Esc to cancel
rudolf188
Witam jak wygląda tam praca kierowców? Czy ktoś coś wie?
2015-09-09 17:59:11
Pres Enter to save or Esc to cancel
tomaszek1
masz info na privie
2015-09-10 11:52:53
Pres Enter to save or Esc to cancel
zwierzak
o!pracowałem tam w transporcie. zacna robota o ile masz swój rewir. jak jeździsz jako "cover" to masakra bo codziennie inna trasa z kilkunastoma punktami. cieżko.
2015-09-12 15:57:15
Pres Enter to save or Esc to cancel
rudolf188
Witam
Chciałbym się czegoś dowiedzieć na temat pracy w tej firmie. Przyjmuje się przez Agencje do tej firmy? pozdrawiam
2015-09-16 18:19:56
Pres Enter to save or Esc to cancel
rudolf188
Praca P&H w Coventry JAKO KIEROWCA CE LUB C . ktoś coś wie na temat? dzięki :)
2015-09-23 19:42:09
Pres Enter to save or Esc to cancel
wiewior
z tego co mi mowil znajomomy to na solowce jest jazda oczywiscie multudropy gonia aby szybciej sam musisz zaladowac sie a potem ciaglac wozki przy rozladunku a z naczepa to nie wiem
pozdro
2015-09-26 10:23:06
Pres Enter to save or Esc to cancel
rosak
Na C1 kilka lat temu mieli chyba ze 3 stare auta, transfery między magazynami. Na C2 z opowiadań wiem, że ciężka robota.
2015-09-26 14:04:11
Pres Enter to save or Esc to cancel
zwierzak
Dawno nie czytałem tak długiego wątku o jakiejś firmie bez narzekania, że kołchoz czy obóz pracy. Fajnie że są takie firmy gdzie robota jest cieżka, ale ogólnie jest spoko. Dawno tam robiłem, ale widze ze w PH nic sie nie zmieniło.
Na C1 kilka lat temu mieli chyba ze 3 stare auta, transfery między magazynami. Na C2 z opowiadań wiem, że ciężka robota.
Ważne w transporcie PH jest też to, że czasem biorą mniej doświadczonych kierowców. Dobra firma na start kariery- ja tak miałem. Zrobiłem drugą klasę i przez jakiś czas u nich jeźdźiłem robiąc przy okazji pierwszą.
2015-09-28 14:15:37
Pres Enter to save or Esc to cancel
korsarz
Witam
Czy nadal jest szansa się tam dostać?
2015-12-30 14:20:01
Pres Enter to save or Esc to cancel