40 wolnych miejsc pracy w Coventry Building Society
13:01 06/01/18 • 1066
W przyszłym tygodniu odbędzie się wydarzenie na którym będzie można dowiedzieć się więcej na temat wolnych etatów.
The Coventry, które obecnie zatrudnia około 2 tyś osób w swojej siedzibie w Binley oraz 13 odziałach na terenie Coventry, poszukuje nowych osób do działów obsługi klienta, oszczędności i kredytów hipotecznych.

Wiadomo, że firma stawia duży nacisk na obsługę klienta i szczyci się nagrodami w tym zakresie. Firma posiada jedną z najwyższych ocen satysfakcji klientów wśród banków i towarzystw budowlanych na terenie UK (dane z YouGov). Uplasowała się także jako 11 (pomiędzy Waitrose i Apple Store) w analizie KPMG/Nunwood’s 2016 Customer Experience Excellence.

Dobre noty firma zbiera także w dzidzienie kredytów hipotecznych i oszczędności - uznana została przez Fairer Finance za numer jeden na tym polu. Ranking bazował na badaniu zaufania, poczciu szczęścia klientów, rozpatrywaniu skarg oraz transparentności.

The open evening for the 40 customer service roles will take place on Tuesday January 9 at Oakfield House at Binley Business Park.

Laura Smith, manager w the Coventry, podkreśla: “W Coventry Building Society, chcemy by nasi członkowie byli stawiani na pierwszym miejscu, a zespół do spraw obsługi klienta jest w tym zadaniu kluczowy. Chcemy także być świetnym miejscem pracy, dlatego jesteśmy dumni z tego, że znaleźliśmy się na liście Sunday Times Best 100 Companies to Work For.”

Otwarte spotkanie na którym będzie można dowiedzieć się więcej na temat etatów dostępnych w firmie odbędzie się w Oakfield House, Binley Business Park, Harry Weston Road, Coventry, we wtorek 9 stycznia.

Więcej informacji oraz rezerwacja miejsc na spotkanie dostępna jest pod adresem e-mail: hr.resourcing@thecoventry.co.uk oraz na stronie: www.coventrycareers.co.uk

Photo: Niki Walton

Komentarze