Pomoc z bankiem TSB

Szukam prawnika/radcę prawnego na zasadzie „No Win, No Fee”
Sprawa dotyczy najpierw zablokowania konta... Następnie "niby" zamknięcia konta przez bank.
Zamknięte - bez żadnej informacji po 2 latach od ostatniej wypłaty pieniędzy (w ciągu tych 2 lat rozmowy telefoniczne na infolinii w celu odblokowania konta - bezskutecznie)
Sprzeczne informacje każdego dnia:
Raz konto jest zablokowane i pieniądze na nim są, a następnego dnia konto niby jest zamknięte i nikt nie widzi stanu tego konta.
Co zrobić w sytuacji gdy pewna suma pieniędzy znajduje się na tym koncie, a bank uniemożliwia nam do nich dostęp...
Bank TSB
Proszę o kontakt osoby, które mogą pomóc w tej sprawie.
kaik Chyba będzie ciężko ogarnąć to w No win no Fee... ten typ pracy prawników jest specyficzny i on działa zazwyczaj tylko w przypadku odszkodowań, gdzie w grę wchodzą duże pieniądze i relatywnie jasny proces dochodzenia odszkodowania.
W Twoim przypadku jest to dość ciężka sprawa, chociaż nie nietypowa. Co mogę polecić to zadzwonić do Renata Solicitors reklama jest u nas na stronie http://www.renatasolicitors.com/ i zapytać o możliwości rozwiązania/pomocy w tej sprawie. Zazwyczaj to działa tak, że prawnik pisze list do banku i bank odpowiada i wtedy można dalej prowadzić sprawę. Sam list od prawnika kosztuje około 50-150 funtów.
2021-08-02 07:58:54
Pres Enter to save or Esc to cancel
zwierzak Próbowałaś Citizen Advice? Albo porady zamieszczone na gov.uk? Z tego co widzę po wyczerpaniu ścieżki składania zażalenia w instytucji do której kierujesz skargę możesz złożyć skargę do Financial Ombudsman Service https://www.financial-ombudsman.org.uk/consumers/how-to-complain

Osobiście spróbowałbym też zainteresować sprawą lokalne media- BBC, radio, lokalna gazeta. Wystarczy, że jedno źródło się zainteresuje, zacznie wypytywać i z pewnością ktoś w banku szybko zareaguje żeby ograniczyć złą reklamę i ewentualnych kolejnych klientów z podobnym problemem.
2021-08-08 16:48:14
Pres Enter to save or Esc to cancel