szkolenia_nuneaton
Biznes
4 years ago
Witam, badam rynek potrzeb szkoleniowych mieszkanców Nuneaton i okolic w zakresie korzystania z komputerów i internetu. Ankieta ma 10 pytań i wypełnienie jej nie powinno zająć więcej niz 3 minuty. Jeśli na końcu ankiety zostawisz swoje dane, weźmiesz udział w losowaniu £5 bonu na zakupy w polskim sklepie oraz darmowego miejsca na naszym szkoleniu w styczniu 2017. https://goo.gl/Xs0bil - polska wersja ankiety https://goo.gl/tEiR9c - angielska wersja ankiety Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi i życzę spokojnych, rodzinnych Świąt oraz Dosiego Roku! Pozdrawiam Tom
szkolenia_nuneaton
Tom Prokopowicz [quote=spiderko_2]Wow! £30 za szkolenie. Czego mozna by sie bylo nayczyc na takim szkoleniu?[/quote] Jaka kwota i za jakie szkolenie byłaby odpowiednia? Chyba nie widziałem Twojej propozycji... A właśnie takim celom służy ankieta. Zbieranie opinii.
czarnotka
Biznes
5 years ago
czy ktoś z was ma jakieś doświadczenia z bankiem lloyds lub hsbc? chciałabym się dowiedziec jak długo to trwa i jak wysokie prowizje pobierają
danielo1991
Biznes
5 years ago
Witam, jesli kto ma pomysł na naprawde fajny biznes w okolicach Coventry. Wie jak zacząc itp a brakuje mu pieniedzy na start, moge wejsc w społke i pomoc finansowo. Chetnych prosze o kontakt na priv z propozycjami.
iwona.naglar
iwona.naglar Witam Czytajac owe propozycje zastanawiam sie czy aby osoby tutaj sa z pewnoscia powazne - wyjatkowo postanawiam to sprawdzic. Swojej osoby nie bede przedstawiala, mam juz biznesy i mozna to spokojnie sprawdzic... Szanujac swoj czas nie bede tez pisala zbednych wiadomosci tekstowych. Prosze o numer kontaktowy Panow a chetnie zadzwonie i wyslucham opcji zwiazanych z inwestycjami. Dodam, ze mam kolejne pomysly... Pozdrawiam Serdecznie
agnieszkal30
Biznes
5 years ago
Witam.Zastanawiam się nad otworzeniem wlasnego biznesu w Coventry typu sprzątnie domów.prosze o sugestie i dobre rady jak to zrobic?Czy długo to trwa i jakie koszty trzeba ponosić na utrzymanie działalności gospodarczej w Angli.Podaję swó numer gg piszcie-687931.Z góry dziękuje,pozdrawiam wszystkich!!!!
tfprinciple
tfprinciple With, Ja bym polecil sie zarejestrowac na 4Networking is wybrac sie na kilka sniadan biznesowych ktore sie odbywaja kilka razy w tygodniu 8am do 10am. I'm a member of 4Networking – I can choose from 5000+ meetings a year – why not try it? #4Nworks https://www.4networking.biz/?ref=135295 - See more at: https://www.4networking.biz/Home/InviteFriend#sthash.9OTxmh2O.dpuf
mar
mar
Biznes
6 years ago
Witam, czy korzystal ktos z uslug doradcy finansowego I moglby kogos polecic? Wolallabym nie konsultowac sie z pierwszym z wyszukiwarki.
piotrek.kamyk
piotrek.kamyk Witajcie :) zajmuje się doradztwem finansowym w PL. Jeśli jesteście zainteresowani uzyskaniem finansowania w PL np : inwestycję, wkład do kredytu hipotecznego w UK czy zwyczajnie gotówką zapraszam do kontaktu (piotr.siedlce@wp.pl) Pzdr Piotr
giery1337
Biznes
6 years ago
Sluchajcie mam taki problem a wlasciwie pytanie od 4 miesiecy mam regularne wplywy na konto a mimo to gdy pytam o overdraft limit Pani w banku odpowiada ze nie moga mi przyznac i wyznacza kolejne daty kiedy moge sie zapytac, czy to zalezy od stazu mojego w banku? Slyszalem ze ludzie dostawali overdrafty po tygodniu czy miesiacu
giery1337
giery1337 ok dzieki za pomoc
andzik81
Biznes
6 years ago
Czy ktoś posiada namiary na księgowego mówiącego w języku polskim,który pracuje lub ma biuro w Coventry. Proszę o numer telefonu.
isabelll84
isabelll84 polecam norberta tel 07731795041
nexus23
Biznes
7 years ago
Witam, Nie orientujecie sie gdzie moge zrobic koncesje na transport miedzynarodowy(kurs)? I mam kilka pytan: - jaki jest koszt - czy na koncu jest egzamin - w jakim jezyku (czy jest mozliwosc zrobienia go po polsku) - gdzie jest ten kurs(Coventry, Londyn)? - jakie sa wymagania, warunki - czy jest jakas strona z informacjami o tym kursie Z gory dziuekuje za info



Edytowany przez nexus23 o 01-06-2014 - 19:10.
kmhybrid
kmhybrid jest, prosze na priva
irio
Biznes
7 years ago
Czesc Jak w temacie. Szukam lokalu na salon tatuazu, lub osob zainteresowanych wspolpraca (podnajmem lokalu, solaria, vitamin shopy, itp)
anda
Anna M. Jak przejdziesz sie po centrum jest przynajmniej okolo 6 lokali do wynajecia idac od fontanny z Union ( lub Uppon - nie pamietam ) Street w strone pomnika lady gudivy. Oczywiscie sa tam tabliczki i numery telefonow. ;) Nie znam kwot niestety.
svelychko
Biznes
7 years ago
Chcialabym z mezem otworzyc firme transportowa ale potrzebujemy kogos kto ma O licence i moglby wystapic w roli Transport Manager, czy wiecie gdzie szukac takich informacji?
anka86
anka86 Mozesz poszukac na angielskich stronach,jest tam duzo osob,ktore sie oglaszaja jako transport manager
zecikk1984
Biznes
7 years ago
Witam. Po ogarnieciu sie juz w Coventry mam zamiar jako dodatkowe zródło dochodu sprzedawać części samochodowe z Polski. Oczywiscie w pełni legalnie jako self employed wiec z rachunkami, gwarancja itd. Zastanawiam sie jakie byloby zainteresowanie wsród rodaków zakupami :) jak porównuje ceny części na ebay i tymi jakie ja moge zaoferowac to zdecydowanie moge byc konkurencyjny :) W Pl prowadzilem kilka lat internetowa sprzedaz czesci wiec dobre ceny w hurtowniach dalej sa :) Jezeli ktos czegos by teraz potrzebował to smiało pisać. Dostawa 15 kwietnia :)



Edytowany przez zecikk1984 o 02-04-2015 - 13:22.
zecikk1984
zecikk1984 Jak sie ogarne na miejscu spróbuje :) A zawsze moge komus cos przywiezc jadac do PL przy okazji :)
scalony
Biznes
7 years ago
Mam możliwość zakupu w Polsce bardzo ładnych artystycznych bombek naprawdę cudownych bezpośrednio od producenta. I zastanawiam się nad możlwością ich sprzedaży w uk. Co o tym myślicie czy interes bombkowy ma sens w coventry. Czasami spaceruję po mieście ale nie widziałem nigdzie w centrum żadnego stoiska które by się w tym specjalizowało. Nie wiem czy ludzie tu w ogóle kupują bombki czy raczej inaczej dekorują choinkę.
Anonim
magda55
Biznes
7 years ago
Słyszałam, że można w jakiś sposób uniknąć opodatkowania przed przekroczeniem kwoty 10500 funtów ( tzn. podatek będzie pobierany dopiero po przekroczeniu kwoty wolnej od podatku). Czy rzeczywiście jest to prawda? Czy zależy to tylko od pracodawcy, czy może jednak sama mogę na to wpłynąć przez złożenie jakiegoś podania? A jeśli tak, to czy można to zrobić w trakcie trwania roku podatkowego? Z góry dziękuję za odpowiedź.
ludzik50
ludzik50 wylicz sobie czy nie przekroczysz tej kwoty do 5 kwietnia 2016 roku- jeśli przekroczysz to po prostu zabierają ci zaliczkę na ten poczet. Jeśli nic nie będziesz z tym robić, a po 5 kwietnia się okaże że nie przekroczyłaś 10600 to i tak ci zwrócą cały podatek jeśli został pobrany. Poczytaj sobie jakieś podstawy jak to działa, wpisz 'podatek w uk' w google albo sobie sama oblicz używając jakiegoś kalkulatora podatkowego, to nie jest Polska- hmrc Cię nie oszuka, nie bój się. edit:[quote=magda55]Słyszałam, że można w jakiś sposób uniknąć opodatkowania przed przekroczeniem kwoty 10500 funtów ( tzn. podatek będzie pobierany dopiero po przekroczeniu kwoty wolnej od podatku)[/quote] wydaje mi się że nie rozumiesz pewnej kwestii- podatek nie zostaje pobierany dopiero po przekroczeniu tej kwoty, jest wyliczany na innej zasadzie i jest pobierany od samego początku jeśli z wyliczeń wynika, że przekroczysz 10600 w roku podatkowym ale jak pisałem- poczytaj sobie podstawy, mnóstwo jest tego Edytowany przez ludzik50 o 21-09-2015 - 12:45.
magdziaaaa900
Biznes
8 years ago
Jestem Fizjoterapeutką doradzcie mi czy warto tutaj pomyśleć o jakimś gabinecie chociażby w domu mam wolne pomieszczenie które mogłabym do tego przeznaczyć. Jednak nie wiem jakie byłoby zainteresowanie. Pomocy
niebieskooki
niebieskooki ja sie napewno skusze;) moze teraz maly masazyk prywatnie? hmmm? bez skojarzen
bestb
Biznes
8 years ago
Witam Mam nadzieje ze nie zostane zbluzgany, jesli taki temat juz byl. Zalozylem wlasna dzialalnosc w grudniu z mysla sprzedazy internetowej, niestety z powodu choroby nie moglem zajmowac sie nowo powstalym przedsiewzieciem. Mialem zamiar sam zajac sie sprawami papierkowymi, w PL prowadzac dzialalnosc wszystko robilem sam (ZUS, US itd) i tak zamierzalem tutaj. No i tutaj sedno sprawy. Dzialalnosc zgloszona juz ponad 2 miesiace, sadzilem ze jakis rachunek otrzymam od IR.. a tu nic wiec przyznam ze nie wiem w jaki sposob oplacac skladke na ubezpieczenie? oczywiscie o dochodach nie ma mowy poniewaz firma nie zarabiala (nie jestem na vacie). Czy moge prosic o rzetelne wytlumazenie co i jak. Pozdr
anirad
anirad spiderko Twoj link nie ma nic wspolnego z samozatrudnieniem. to zwrot kosztow dla pracownika od pracodawcy a to powazna roznica.
Jennifer
Biznes
8 years ago
Otworzyłam właśnie garaż z przyciemnianiem szyb w Coventry i jestem zaskoczona jak pomocni są angilicy! Prowadzenie firmy w anglii jest o niebo łatwiejsze niż w polsce. Jest mnóstwo pomocnych organizacji, bezpłatnych szkoleń a nawet grantów dla początkujących. Nawet urząd miasta pomaga a nie utrudnia! Więc jeśli masz pomysł na biznes to nie zwlekaj bo warto!!! Przy okazji zapraszam!!!
emen83
emen83 do Jennifer: gdzie jest ten garaz i jakie ceny za przyciemnianie, jakas stronka? dziex